Fashion

Sila Isi Maklumat Anda Disini
Nama :
Username Facebook (Contoh:www.facebook.com/aliabu2017) :
No. Telefon :
Bekerja Sebagai :
Bahagian Kementerian
Jabatan
Berkanun
Bertugas Di (Negeri):
Gred Jawatan Sekarang :
Ingin Bertukar Ke (Negeri):
Gred Jawatan :
Bahagian Kementerian
Jabatan
Berkanun
Mesej :
Adakah Anda Bersetuju maklumat Peribadi Anda Dipaparkan : Ya
Tidak
Cadangan Bagi Menambah Baik Blog Ini :

Pegawai Sains Kanan C44


Tukar Suka Sama Suka
( Sila sertakan Nama,Alamat,Jawatan dan No Tel Anda Di Ruangan ini)

01) Nama : Nor Atikah binti Mohamed Zin  ( Permohonan Baru )

Username Facebook (Contoh:www.facebook.com/aliabu2017) : www.facebook.com/noratikah.tikah

No. Telefon : 0199656391

Bekerja Sebagai : Pegawai Sains Kanan

Bahagian Jabatan

Bertugas Di (Negeri): Terengganu

Gred Jawatan Sekarang : C44

Ingin Bertukar Ke (Negeri): W.P Kuala Lumpur

Gred Jawatan : Pegawai Sains Kanan

Bahagian  Jabatan

Mesej : Ingin bertukar ke Selangor / KL
Comments
1 Comments

1 comment :

FariqueIshak83 said...

Nama : Mohd Farique bin Ishak

Username Facebook (Contoh:www.facebook.com/aliabu2017) : Que83.Cygnus@yahoo.com

No. Telefon : 0172188362

Bekerja Sebagai : Pembantu Pembangunan Masyarakat S19

Bahagian Jabatan: Jabatan Kebajikan Masyarakat (Jkm)

Bertugas Di (Negeri): Melaka

Gred Jawatan Sekarang : S19

Ingin Bertukar Ke (Negeri): Melaka

Jawatan : S19

Bahagian Jabatan/Kementerian/Kemas/Lembaga Pembangunan Wanita yang ada Gred S19

Mesej : salam,,,,sesiapa yang igin tukar suka sama suka dengan saya boleh hubungi saya dengan segera,,,,saya ingin bertukar ke Kuala Lumpur kerana ibu saya uzur dan perlukan perhatian saya,,