Fashion

Sila Isi Maklumat Anda Disini
Nama :
Username Facebook (Contoh:www.facebook.com/aliabu2017) :
No. Telefon :
Bekerja Sebagai :
Bahagian Kementerian
Jabatan
Berkanun
Bertugas Di (Negeri):
Gred Jawatan Sekarang :
Ingin Bertukar Ke (Negeri):
Gred Jawatan :
Bahagian Kementerian
Jabatan
Berkanun
Mesej :
Adakah Anda Bersetuju maklumat Peribadi Anda Dipaparkan : Ya
Tidak
Cadangan Bagi Menambah Baik Blog Ini :

Pembantu Penyediaan Makanan Gred N19


Tukar Suka Sama Suka
( Sila sertakan Nama,Alamat,Jawatan dan No Tel Anda Di Ruangan ini )


01)  Nama : Rohana binti muhammad  

Email Facebook : fazana.ana6670@gmail.com

No. Telefon : 0136490717

Bekerja Sebagai : Pembantu penyediaan makanan N 19

Bahagian Kementerian

Bertugas Di (Negeri): Negeri Sembilan

Gred Jawatan Sekarang : N19

Ingin Bertukar Ke (Negeri): Selangor

Gred Jawatan : N19

Bahagian  Kementerian

Mesej : Assalamulaikum saya memohon pertukuran di selangor ianya tu di kem sg buluh .memandagkan saya sudah lama bertugas di kem syedsirajudin .dan suami saya duduk di kapar kelang.saya tidak larat hendak berulang alik dri gemas ke kelang,kos sara hidup terlalu tingi tuk saya tangung saya harap ada anggota perjawatan awan yg sama dgn jawatan saya yg sudi buat pertukaran dgn saya,sekian terima kasih,


02)  Nama : MOHD NIZAM BIN MAHIZIR  ( Permohonan Baru )

Email Facebook : crabtam43@gmail.com

No. Telefon : 0129719659

Bekerja Sebagai : PEMBANTU PENYEDIAAN MAKANAN

Bahagian Berkanun

Bertugas Di (Negeri): Selangor

Gred Jawatan Sekarang : N19

Ingin Bertukar Ke (Negeri): Pulau Pinang

Gred Jawatan : N19

Bahagian  Kementerian, Jabatan, Berkanun

Mesej : INGIN BERTUKAR SUKA SAMA SUKA UNTUK JAWATAN DAN GRED YANG SAMA

Comments
4 Comments

4 comments :

Unknown said...

No tel: 0175100712
Jawatan:Penolong Pengawai Penyediaan Makanan C29(KUP)
Tmpt Bertgs Skrg : Hospital Banting
Ingin Bertukar : Hospital Taiping @ Dalam Kawasan Perak
Alasan: Ingin menjaga ayah yg sudah uzur.

Unknown said...

IZZATY SHARUDIN
NO HP : 0145125919
JAWATAN PEMBANTU TADBIR N19 (KDN)
BERTUGAS DI PUTRAJAYA
INGIN BERTUKAR KE KUANTAN,PEKAN,ROMPIN (PAHANG)
DENGAN KADAR SEGERA KERANA INGIN MENJAGA FAMILY YG KURANG SIHAT

Unknown said...

Norliyani Binti Abdul Latif
No HP:0163905187
Jawatan:Pembantu penyediaan makanan N19
Bertugas di kem kejuteraan Ijed Sirusa Port Dickson
Ingin bertukar suka sama suka ke kem Sendayan
Disebabkan jarak rumah dengan tempat kerja sekarang terlalu jauh dari rumah saya di lenggeng .
Dengan kadar segera disebabkan masalah peribadi .

Unknown said...

Nk tnye jawatan pembantu penyediaan makanan ni selalu penemuduga dial apeye