Fashion

Sila Isi Maklumat Anda Disini
Nama :
Username Facebook (Contoh:www.facebook.com/aliabu2017) :
No. Telefon :
Bekerja Sebagai :
Bahagian Kementerian
Jabatan
Berkanun
Bertugas Di (Negeri):
Gred Jawatan Sekarang :
Ingin Bertukar Ke (Negeri):
Gred Jawatan :
Bahagian Kementerian
Jabatan
Berkanun
Mesej :
Adakah Anda Bersetuju maklumat Peribadi Anda Dipaparkan : Ya
Tidak
Cadangan Bagi Menambah Baik Blog Ini :

Pembantu Penerbitan N19


Tukar Suka Sama Suka
(Sila sertakan Nama,Alamat,Jawatan dan No Tel Anda Di Ruangan ini)


01)  Nama: Mohamad Rizan Bin Hashim

Alamat Email Anda: khairus.saif@gmail.com

No.Telefon: 012-2338684

Bekerja Sebagai: pembantu penerbitan n17

Kementerian/Jabatan/Berkanun: kementerian penerangan (ditempatkan di kem kesihatan)

Bertugas Di Negeri: w.p. putrajaya

Gred Jawatan Sekarang: N17

Ingin Bertukar Ke Negeri: Kuala Lumpur/Melaka

Jawatan: pembantu penerbitan

Jabatan: apa-apa jabatan

Massage: Assalammualaikum, saya ingin bertukar tempat kerja secara suka sama suka. saya bertugas di bahagian pendidikan kesihatan, kem kesihatan msia putrajaya tetapi ketua perkhidmatan saya adalah ketua pengarah penerangan malaysia. tujuan saya meminta pertukaran ini kerana ingin menjaga ibu saya yang tidak berapa sihat. sekiranya ada yang berminat untuk pertukaran dengan saya, sila email ataupun telefon nombor saya seperti yang tertera di sini. terima kasih.

02)  Nama: Rosmini Zainuddin

Alamat Email Anda: rosmini_78@yahoo.com

No.Telefon: 0132546373

Bekerja Sebagai: penerbitan dan kerja office

Kementerian/Jabatan/Berkanun: PDRM(Bukit Aman) KL

Bertugas Di Negeri: KL

Gred Jawatan Sekarang: N17

Ingin Bertukar Ke Negeri: Kota Bharu Kelantan

Jawatan: Pembantu Penerbitan

Jabatan: Kementerian Penerangan

Massage: Saya nak cari mrk yg benar2 mahu tukar KL. Saya ingin pulang kerana nak bersalin pd 4 2014 dan bersama anak2 dan keluarga kat kelate.Sapa berminat cepat2 call.

03) Nama: NORSANTI BINTI OTHMAN

Alamat Email Anda: maya_bluepearl@yahoo.com

No.Telefon: 0176108853

Bekerja Sebagai: PEMBANTU PENERBITAN N17

Kementerian/Jabatan/Berkanun: KEMENTERIAN PENERANGAN (ditempatkan di INSPEN, Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta)

Bertugas Di Negeri: Selangor. (INSPEN) Gate 1 pintu masuk ke Putrajaya.

Gred Jawatan Sekarang: N17

Ingin Bertukar Ke Negeri: Putrajaya

Jawatan: Pembantu Penerbitan N17

Jabatan: Jabatan Penerangan Malaysia/Kementerian Luar Negeri

Massage: Assalammualaikum..saya bertugas sebagai Pembantu Penerbitan N17 di INSPEN, JPPH.(jawatan kader).Ketua perkhidmatan saya adalah Jabatan Penerangan Malaysia. Saya ingin bertukar suka sama suka kerana ingin mencari pengalaman baru di tempat baru. Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya atau email secepat mungkin.tq.

04)  Nama: SYAMSYUL FADZLI BIN MAT    

Alamat Email Anda: sfbm78@gmail.com

No.Telefon: 010-5078001

Bekerja Sebagai: Pembantu Penerbitan N17

Kementerian/Jabatan/Berkanun: Kementerian Kesihatan Malaysia

Bertugas Di Negeri: Putrajaya

Gred Jawatan Sekarang: N17

Ingin Bertukar Ke Negeri: Perak

Jawatan: Pembantu Penerbitan N17

Jabatan: Mana-mana jabatan kerajaan di Ipoh

Massage: Saya berkhidmat di bawah Ketua Pengarah Penerangan Jabatan Penerangan Malaysia ditempatkan di Kementerian Kesihatan Malaysia mahu bertukar ke Ipoh, bandar asal saya kerana telah 11 tahun berkhidmat di WP KL/ Putrajaya dan mahu pulang menjaga orang tua.

05)  Nama: POORNI A/P RAMASAMY    

Alamat Email Anda: rapoorni@yahoo.com

No.Telefon: 0166402141

Bekerja Sebagai: PEMBANTU PENERBITAN

Kementerian/Jabatan/Berkanun: KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (BHG. FARMASI)

Bertugas Di Negeri: PETALING JAYA, SELANGOR

Gred Jawatan Sekarang: N17

Ingin Bertukar Ke Negeri: PUTRAJAYA / DAERAH PERKELILING SERDANG / SERI KEMBANGAN

Jawatan: N17

Jabatan: PDRM / IPK..

Massage: ingin menjaga Ibu mentua yang OKU di Serdang, Seri Kembangan. Sesiapa dengan jawatan yang sama dan ingin bertukar suka sama suka diharapkan dapat menghubungi saya dengan segera. Terima Kasih.


06)  Nama : HAIRUKNISAK BT KASSIM      ( Permohonan Baru )

Username Facebook (Contoh:www.facebook.com/aliabu2017) : www.facebook.com/hairulnisak

No. Telefon : 0149036188

Bekerja Sebagai : PEMBANTU PENERBITAN

Bahagian Jabatan

Bertugas Di (Negeri): W.P Kuala Lumpur

Gred Jawatan Sekarang : N19

Ingin Bertukar Ke (Negeri): W.P Kuala Lumpur

Gred Jawatan : N19

Bahagian  Jabatan

Mesej : INGIN BERTUKAR KELUAR DARI BUKIT AMAN,PDRM KE MANA2 JABATAN SEKITAR KUALA LUMPUR

Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

nama : siti nur fadillah
jawatan : pembantu penerbitan
gred : n17
bertugas sekarang : rtm angkasapuri
mohon tukar ke : butterworth, penang
sebab : suami dan anak2 di sana

mohon siapa yg boleh tukar hubungi saya

0177780992

Unknown said...

mohon sesiapa org semenanjung yang ingin bertukar ke kl semenanjung, saya nak ke sabah atau sarawak.

azira
pembantu penerbitan n17
0138436497

Anonymous said...

Assalam..ade tak sesiapa yang nak tukar ke INSPEN..Kalau boleh saya nak tukar ke mana-mana jabatan yang ada pembantu penerbitan N17 di sekitar Putrajaya. ataupun ade sesiapa tahu kekosongan di area putrajaya boleh hubungi saya..tq.

0176108853
NOR.

Anonymous said...

nama : nurelfira bt mohd daud
jawatan : pembantu penerbitan
gred : n19
bertugas sekarang : parlimen malaysia
mohon tukar ke : putrajaya
sebab : rumah di putrajaya dan ingin menimba pengalaman kerja yang baru.

mohon siapa yg boleh tukar hubungi saya

0176053787

Unknown said...

Nama : yadie
Jwtn : pp n22 tbbk
Tempat tugas sekarang : ipd putrajaya (pdrm)
Mohon tukar : ke mana² jbtn d putrajaya & mencari post hakiki
0105237917

ladyrider said...

Assalamualaikum... Boleh saya tahu tugas pembantu penerbitan yang sebenar... Saya Tak faham gambaran yang sebenarnya...
Terima kasih yang membantu